18 juli 2013

TAG: Before I die

Deze tag heb ik al een aantal keer voorbij zien komen. In deze tag ga je op weheartit zoeken naar 'Before I die' plaatjes. Je zoekt een aantal plaatjes uit die je echt nog graag een keer wil doen of meemaken. Ik heb een aantal plaatjes opgezocht die ik écht nog een keer wil doen/meemaken.

 (1) ٿ Girls Just Wanna Have Fun ٿ | via Facebook Untitled

  1. Zwemmen met dolfijnen. Het lijkt me zo leuk om een keer te zwemmen met dolfijnen!
  2. Ik hou van Amerika! Geen idee hoe het komt, maar ik wil er zo graag een keer naar toe!
Before i die

    3.  ♥

<3 | via Facebook


   4. Ik wil later heel graag trouwen met de man van mijn leven.

Untitled

   5. Ik heb al heel lang een kinderwens. Nu wil ik natuurlijk nog geen kinderen, maar als ik         getrouwd ben wil ik heel graag kinderen.

Dit waren de vijf dingen die ik echt nog een keer wil doen!
Wat willen jullie nog hebben gedaan/meegemaakt in jullie leven?
xxx

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts