22 juli 2013

COLD SUMMER DAY | OUTFIT

      

Het is dan wel zomer in Nederland, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook super warm weer is. Op dit moment is het wel lekker 30 graden, maar een paar dagen geleden was het een dagje minder warm. Dit was de outfit die ik die dag droeg. Bij het bloesje kan je de mouwen opstropen en dat heb ik dan ook gedaan. Gewoon een basic topje eronder en een lichte spijkerbroek. In de zomer hou ik vooral van lichte kleuren, wat je ook kan zien aan mijn broek. Mijn bovenkleding is wel wat donkerder.

De blauwe bandjes van mijn horloge heb ik verwisseld voor de zalm kleur. Mijn haar had ik gewoon lekker los, daar hou ik van. Eigenlijk draag ik bijna nooit iets in mijn haar. En als ik al wat in heb, zijn het meestal schuifspeldjes.


Dit is mijn horloge en ik ben er echt super blij mee! Ik heb er drie kleuren bandjes voor: blauw, roze en zalm. Het horloge is echt super fijn. De datum-klokjes die je ziet zijn niet echt, maar het ziet er wel leuk uit (vind ik). Het is zo'n horloge wat eigenlijk overal wel bij past, en dan vooral de zalm kleur. Blauw pas ook goed bij een redelijk aantal dingen, maar is soms té. Voor roze geldt precies hetzelfde.





Deze oorbellen waren het enige sieraad wat ik in had deze dag. Ik hou van deze goud gekleurde oorbellen. Dit is ook het sieraad wat ik op dit moment het meeste gebruik.










Mijn make-up heb ik geprobeerd rustig te houden. De ene kant is naturel en de andere kant van mijn ooglid is wat donkerder. Wel heb ik nog eyeliner gebruikt voor een leuk effect.






Wat vonden jullie van mijn outfit/look?
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts