19 juli 2013

Nieuwe spullen

Het klopt dat ik veel koop, maar ik vind het dan ook erg leuk om dingen te kopen. Vandaag ben ik even naar de Hema en Kruidvat geweest. Deze keer heb ik niet zo veel gekocht, maar ik wilde het toch graag met jullie delen.

HEMA.

#1 Als eerste heb ik een notitieboekje gekocht. Het is een ringband boekje. Op elke pagina kan je het vak invullen en de datum. Dat vind ik echt heel handig. Gekocht voor €2,95





 #2 Het tweede item wat ik gekocht heb ik een weekplanner. Bovenaan schijf je de week en verder kan je je week indelen. Achterin het boekje heb je ook nog ruimte voor uitgebreide notities. Dit boekje was €3.-







#3 Ik heb nog een tweede notitieboekje gekocht. Dit boekje heeft bladzijden met normale lijntjes. Een ideaal boekje om te pimpen. Dit boekje kost €1,25




















#4 Als laatste heb ik nog 3 pennen gekocht. Gewoon handig voor school. Ze waren €1,- per stuk.

KRUIDVAT

 


#1 Het absolute nude eyeshadow palette. EINDELIJK! Heel veel bloggers hebben dit palette en ik wilde hem zo graag en nu heb ik hem eindelijk gekocht :)! Ik ben er echt heel erg blij mee. Het palette kost €4,99


















#2 Foundation. Ik moest al een tijdje nieuwe foundation. Ik hoop dat deze foundation goed werkt. Als je wil weten wat ik van deze foundation vind, blijf dan mijn blog checken. Binnen een week staat de review online.De foundation kost €3,99. Niet duur voor een foundation en daarom ben ik er ook erg benieuwd naar.



#3 Als laatste heb ik een eyebrow set gekocht. Ik had nog niks voor mijn wenkbrauwen en dit setje zag er leuk uit. Ook hier ga ik een review over schrijven en hij verschijnt deze week. Dit setje koste €3,99

Dit waren alle spullen die ik heb gekocht.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts