24 juni 2013

Action: Oog & Make-up reinigingsdoekjes vs. Eye make-up remover #review (budget)

Vandaag een review over twee verschillende producten en het verschil tussen de producten. De producten zijn: Oog & Make-up Reinigingsdoekjes van ONYX en Eye make-up remover van DEMAK UP. Ik ga eerst de producten individueel laten zien en erover vertellen en daarna ga ik ze vergelijken.

Als eerste begin ik met ONYX. 

Achterop de verpakking staat:
Onyx zijdezachte doekjes verwijderen gemakkelijk vuil, olie en make-up. Het geavanceerde reinigingscomplex reinigt de huid en verwijdert vetresten en long lasting make-up - zelfs waterproof mascara. Daarnaast voeden de doekjes de huid en verwijderen ze dode huidcellen. In een gemakkelijke en handige stap voelt de huid weer school en fris aan. Geschikt voor alle huidtypen. Elk doekje bevat een dynamisch complex van essentiele voedingsstoffen: Aloë Vera, vitamine B5 & E. Hyperallergeen dermatologisch getest, verstopt de poriën niet. 

De verpakking.
Het pakje ziet er goed uit en is makkelijk te openen. Nadat je het hebt geopend kan je het weer makkelijk dichtplakken en in je tas doen. Je hoeft niet bang te zijn dat je tas onder de remover komt te zitten, want het zijn doekjes.

De werking.
Ik heb de doekjes uitgeprobeerd en ze werken redelijk goed. Ze halen je gezichtsmake-up goed weg, maar voor je oogmake-up moet je goed boenen. De doekjes zijn ideaal voor make-up vlekken in je kleding. Als je net oogschaduw op je broek hebt gekregen en je gaat eroverheen met dit doekje is je broek weer schoon!, Ik weet niet
of dat ook geldt voor mascara e.d., maar met oogschaduw in ieder geval wel.

Pluspunten:                                                                   Minpunten:
- Ruikt lekker                                                                - Lastig om oogmake-up eraf te halen
- Haalt zelfs vlekken uit je broek weg
- Goedkoop

DEMAK UP

Achterop de verpakking staat: (vertaald)
VOOR PERFECT VERWIJDEREN VAN MAKE-UP EN EEN ONTSPANNEN KIJK ROND DE OGEN. 
* Deze bi-fase lotion van Demak'up is speciaal voor de ogen en verwijdert de meest bestande make-up effectief, zelfs waterproof, zonder olieachtige residu. 
* Het is een unieke formule die is verrijkt met rode wijnstok polyfenolen die helpen om het gebied rond de ogen te ontlasten en om wallen te verinderen.
* De pro-vitamine B5 verzacht en kalmeert de huid.

Verpakking.

De remover zit in een smal blauw flesje. Je kan de dop openklappen en opendraaien. Het flesje is makkelijk te vervoeren.

Werking.
De remover werkt goed. Het haalt je gezichts- en oogmake-up goed weg zonder dat je hard hoeft te boenen.






   


Pluspunten:                                                                    Minpunten:
- Het werkt goed, ook bij oogmake-up                          - Nog niet gevonden
- Goedkoop

Over allebei de producten ben ik erg tevreden. Ik heb ze allebei getest en ik zie eigenlijk geen verschil in het eindresultaat

Make-up voor het reinigen:


Ik zie geen verschil. Wel moet ik eerlijk zeggen dat mijn huid door Onyx zachter aanvoelt, maar ik denk dat als ik echt zou moeten kiezen ik voor Demak up zou gaan om mijn dagelijkse make-up eraf te halen en dat ik Onyx in mijn schooltas stop om op school bij te werken ofzo..

De producten zijn allebei te koop bij de Action:
- Onyx Oog &Make-up reinigingsdoekjes voor: 0,62
- Demak up Eye make-up remover voor: 0,99
Het zijn allebei goedkope producten en ook goede producten voor de prijs.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden.
xxx

3 opmerkingen:

  1. Dat verklaart zoveel, Ik gevruik sinds kort adere makeup reinigingsdoekjes en heb meer last van pukkels enzo maar ik wist niet dat hier aloé vera in zat!

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts