21 juni 2013

10 Things that makes me happy


Deze tag zag ik op de blog van iemand anders en ik vond het wel een leuk idee om deze tag ook te doen. In dit artikel beschrijf ik 10 dingen die ik leuk vind en waar ik vrolijk van word. Veel plezier met lezen!


♥ Een van de dingen die mij het meest gelukkig maakt zijn kittens. Ze gaan onbezorgd door het leven en zijn zo speels. Doordat ze zo speels zijn klimmen ze nog in gordijnen en rennen ze achter elkaar aan in het huis. Zelf heb ik net twee nieuwe kittens, en ik ben dol op ze!

♥ Ik hou ook heel veel van de zon. In Nederland schijnt de zon niet
zo heel vaak en daarom ben ik ook extra blij als de zon wel schijnt. De hele wereld ziet er gelijk vrolijker uit!

♥ Geroosterde marshmallows! Wat zijn die dingen lekker! Het doet me denken aan op het strand zitten met een kampvuur en dan met een groep vrienden marshmallows roosteren.
Mmmm heerlijk :)

♥ Schoenen! Ik ben helemaal verslaafd aan schoenen. Als ik aan het shoppen ben met vriendinnen kan ik het meestal niet laten een schoenenwinkel binnen te gaan.

♥ Muziek luisteren en dan vooral het ontdekken van nieuwe muziek. Het is zo fijn om je helemaal te kunnen focussen op je muziek en er op in te kunnen gaan.

♥ IJs. Ik ben helemaal weg van ijs en dan vooral het ijs van Ben en Jerry's! Mijn favoriete smaak is Cookie Dough :). De smaak van het ijs is lekker en intens. Mmm heerlijk!

♥ Het strand is een van mijn meest favoriete dingen! Lekker op zomerdagen op blote voeten door het zand lopen met in je hand je teenslippers. Echt het ultieme zomergevoel. Afgelopen vakantie was ik in Spanje en het was echt heerlijk weer. De camping was aan het strand en elke dag ben ik minstens een keer de zee in geweest.

♥ Het halen goede cijfers. Het geeft zo'n goed en trots gevoel als je een toetscijfer terugkrijgt en het is een voldoende. Als je dan bedenkt hoe hard je eraan gewerkt heb en merkt dat het niet voor niks is geweest geeft het een heel goed gevoel.

♥ Vakantie. Het wakker worden en bedenken dat je niet naar school hoeft en nog in je bed kan blijven liggen. Dat is echt een heel fijn gevoel.

♥ En natuurlijk shoppen! Niet alleen schoenen shoppen, maar ook kleding shoppen en alleen al door de stad lopen maakt mij heel vrolijk.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts