20 augustus 2013

AGENDA PIMPEN TIP #2



  
Alweer een tijdje geleden heb ik een tip gegeven om je agenda te pimpen. Een aantal van jullie gaan al naar school en ik besloot dat het tijd was om de tweede tip online te zetten. Dit keer heb ik mijn agenda gepimpt met leuke plaatjes.

#1 Eerst ga je op internet leuke plaatjes zoeken voor op je agenda. Bijvoorbeeld op Google of WeHeartIt.
#2 De plaatjes die je leuk vind sla je op in een map, zodat je ze makkelijk terug kan vinden.

#3 Als je een aantal plaatjes hebt verzameld, plak je ze in word. Zo kan je alle plaatjes makkelijk in één keer uitprinten.



#4 Als de plaatjes zijn uitgeprint kan je ze gaan uitknippen of snijden. Ikzelf snijd ze liever, want dat gaat makkelijker.


#5 Alle plaatjes zijn nu uitgesneden!

#6 Leg de plaatjes zó op je agenda, dat je het zelf leuk vindt.


#7 Voor de randen gebruik ik roze papier, die ik in reepjes heb gesneden.

#8 Alles ligt nu op je agenda en je kan het gaan vastplakken. Dit doe ik met dik plakband, zodat het er niet meer af gaat. (Je kan het er natuurlijk wel nog zelf afhalen.)


#9 En dan is je agenda gepimpt!

Hoe pimpen jullie je agenda?
xxx

1 opmerking:

Popular Posts