22 augustus 2013

HOE DUUR BEN IK?


Bijna elk meisje gebruikt wel make-up. Je koopt het in de winkel en gebruikt het. Na een tijdje ben je al weer vergeten hoe duur het product was en sta je er eigenlijk niet meer bij stil dat het je geld heeft gekost. Ik ging uitreken hoeveel de make-up die ik draag waard is. Niet alle prijzen kloppen helemaal, want die weet ik bij veel niet meer precies.




 
Volgens mij waren de concealer en de gel allebei ongeveer €2,50.


 
De Skin Finish compact powder was €3.99 en het Nude palette was 4.99



De oogschaduw base was ook iets van €2.50 en de MAX oogschaduw is €1.59



Deze mascara van Essence is ongeveer €2.- en de lipstick van Yves Rocher is €7.-


Het eyebrow setje is ongeveer €3,- denk ik en de liquid ink is €2,50.


Als laatste de foundation van NYC en die was €4,-

Totaal is dat dan ongeveer €37,00. Best veel dus en voor een aantal producten heb ik minder gerekend, omdat ik niet weet hoeveel ze precies waren.

Hoe duur zijn jullie?

xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts