13 augustus 2013

VAKANTIE PICUTURES

Ik ben weer terug van vakantie. De laatste dagen was het weer niet zo geweldig, maar de rest van de vakantie was het weer super. Ik ben toch wel heel blij dat ik weer thuis ben. Ook al zou ik best graag terug willen. De gezelligheid van de camping mis ik wel een beetje. Natuurlijk heb ik op vakantie een heleboel foto's gemaakt. Daarvan ga ik er een aantal laten zien.

Lekker een stukje fietsen. Op sommige dagen heb ik echt een hekel aan fietsen, maar soms is het toch wel even fijn om een stukje te fietsen.


       
We gingen naar Paleis Het Loo. Wat is dat een groot paleis! En het heeft zo'n super grote en mooie tuin. Hier zit ik in de balzaal te eten. Jum!


Een spelletje doen op de camping hoort er natuurlijk ook bij!

Weer een eindje fietsen :)

Na een hele dag shoppen heb je natuurlijk wel iets lekkers verdiend, ijs! Heerlijk.

 Het dorpje naast de camping bestaat (volgens mij) 125 jaar en er was een optocht.

 Een dagje shoppen in Nijverdal. Hier varen we met een pontje over.

Dagje shoppen in Zwolle! Ik heb in de vakantie echt te veel spullen gekocht! De shoplog komt over een paar dagen online.
 En natuurlijk na het shoppen weer een lekker ijsje.
Op één van de laatste avonden gingen we lekker eten in het restaurant van de camping.

 Op de allerlaatste avond was er vuurwerk in Luttenberg. Ter afsluiting van het feest. Het duurde maar 15 minuten ofzo, maar het was wel mooi.
Toen hadden we alles ingepakt en waren we klaar om naar huis te gaan.

Ik ben nu wel heel erg blij dat ik thuis ben, ook al mis ik de camping toch wel.
Wat heb jij deze vakantie gedaan?

1 opmerking:

Popular Posts