20 juli 2013

Agenda pimpen tip #1


De tijd dat iedereen agenda's gaat kopen is weer aangebroken. Iedereen gaat massaal agenda's kopen, maar wat nou als je geen leuke agenda kan vinden, of je vind de agenda's te duur?! Je kan natuurlijk altijd een goedkope standaard agenda kopen en hem pimpen! In dit artikel geef ik jullie een tip hoe je je agenda kan pimpen. Er komen nog een paar tips aan, maar deze laat ik vandaag zien. Ik heb een hoesje gemaakt voor mijn agenda. Wil je weten hoe ik dat heb gedaan, lees dan verder.

Ik heb een standaard agenda gekocht bij de action voor €0,95. Goedkoop toch?! 


Benodigdheden:
  • Naaimachine
  • Garen
  • Lapje stof
  • Schaar
  • Potlood/pen.
#1 Ik gebruik de stof van een oud kussen, die ik ooit zelf heb gemaakt. Ik haal het kussen uit elkaar en leg de stof voor me neer.
 

#2 Je legt je agenda op het stukje stof en trekt een lijn om je agenda heen, zodat je weet hoeveel stof je minimaal nodig hebt.
  
#3 Je laat een randje over die je nog moet dubbelvouwen en stikken. De 2 lange zijden vouw je precies dubbel op de streep die je hebt getekend. En daarna naai je de zijden vast.
  
#4 Nu begin je met de korte zijden. Je vouwt een klein randje dubbel, maar niet helemaal tot aan de streep.
Ook dat naai je vast.

#5 Als je dat gedaan hebt, vouw je de korte zijden op de streep. Je naait nu de buitenste randen heel dicht langs de rand. Anders past je agenda er niet meer in.

 Nu is je hoesje helemaal af! Je kan hem nu om je agenda heen doen.

  

Wat vonden jullie van deze tip?
xxx







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts