11 juli 2013

He is mine (!)

Ik heb hem vorige week al besteld, maar nu is hij eindelijk binnen.. Mijn nieuwe laptop! Ik ben er echt heel blij mee. Van de oude laptop was de accu al helemaal op. Met deze laptop kan ik een paar uur doen, zonder dat hij uitvalt. Het is de Samsung NP270E5E-K01NL. Het is wel fijn zo zonder oplaadsnoer in de laptop.




Mijn oude laptop was zo slecht dat als de accu helemaal vol was hij na 5 minuten al uitviel. Deze laptop doet ongeveer 6 a 7 uur met de accu. Ik ben er echt heel blij mee! De laptop heeft windows 8 waar ik nog wel een beetje aan moet wennen, maar wat een mooi ding is het! En hij typt super fijn.

 
Volgend jaar ga ik op kamers en deze laptop is dan ideaal om in de trein mee te werken. Met de vorige zou ik het nog geen vijf minuten kunnen volhouden. Hij weegt 2,2 kg en is 15,6 inch. Zelf vind ik dat de perfecte maat.
 
 

Zoals jullie merken ben ik heel tevreden over mijn nieuwe aanwinst en ik ga hem zeker ook vaak gebruiken. Eerst wilde ik een macbook kopen, maar ik ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik zou ook heel erg moeten wennen aan het besturingssysteem en het kost een hoop geld! Deze laptop heb ik gekocht voor 685,- op deze site. Nu is hij weer 699,-. Ik had geen aanbieding ofzo, dus weet niet hoe het komt dat ik hem goedkoper heb, want de prijs is ineens omhoog gegaan.

Aan welke eisen moet een laptop volgens jou voldoen?
xxx

1 opmerking:

  1. Cool ding! Ik heb zelf een Macbook en ik vind hem heel fijn werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts