2 juli 2013

Bodyshop: Duo body butter Vanille review

Ongeveer een maand geleden heb ik de duo body butter van de Bodyshop gekocht en ik vond het tijd om mijn mening te vertellen over dit product. Wil je meer weten? Lees dan verder..


Bijschrijving.
Vanille-bodycreme. Een kant voor normale huid, een kant voor droge plekjes.

Verpakking.
De verpakking ziet er netjes en stevig uit. De binnenkant ziet er overzichtelijk uit, de crèmes zijn gescheiden door een wand. De donkere kleur is voor de droge huid en de lichte kleur voor de normale huid.




                                                   
De crème ruikt over het algemeen heel lekker! Zowel de crème voor de droge als normale huid. De crème werkt verzachtend en voelt fijn aan op je huid. Ik heb een normale huid en heb nog nooit last gehad van irritatie. Ik ben eigenlijk heel tevreden met beide crèmes. Het enige nadeel is dat de crème voor de droge huid lastig eruit te halen is.


Crème voor de droge huid.           









 Crème voor de normale huid.










Welke body butter vinden jullie fijn?
xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts