26 juli 2013

IK GA OP REIS EN IK NEEM MEE...

Checkmate. ✔ | via Tumblr


Maandag is het dan eindelijk zover; ik ga op vakantie! Ik blijf weliswaar in Nederland, maar toch. Het moment waar je heel het jaar naar uit hebt gekeken is eindelijk aangebroken. Vorig jaar ging ik nog lekker drie weken naar warm Spanje. Dit jaar ga ik naar Nederland en ik vind het niet eens zo erg. Het grote voordeel is dat ik nu maar twee uurtjes hoef te reizen en vorig jaar waren dat er twintig! Het fijne aan Spanje was, was dat ik op een camping aan het strand stond en dat het van de 22 dagen maar één dag slecht weer was. In Nederland heb je niet altijd de garantie dat het weer goed ik. Gelukkig ziet het er tot nu toe niet slecht uit! :). Ik kan niet op vakantie zonder een checklist te maken. Ik ben nogal chaotisch als het gaat om dingen niet vergeten. Meestal vergeet ik minstens één ding, daarom maak ik sinds een paar jaar een checklist, zodat ik minder snel dingen vergeet. Ik heb het in een lijstjes-vorm opgeschreven, zodat het overzichtelijk is en makkelijk te lezen. En misschien kan je er nog wel inspiratie uit halen!

Ik heb alles onderverdeeld in verschillende categorieën, zodat het overzichtelijker is.
Voor in de auto.
  • iPod. Ik kan niet zonder mijn iPod. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik niet zonder muziek kan. De reis duurt ongeveer 2 uurtjes, maar toch heb ik muziek nodig!
  • Camera. Ja, je weet nooit welke leuke/rare dingen je onderweg tegenkomt!
  • Handtas. Daar doe ik al mijn kleine spulletjes in, zoals; mijn iPod, camera en portemonnee.
  • Portemonnee + ID-kaart (die wil ik nog weleens vergeten :$)
  • Oortjes.
  • Een boek.
  • Water.
  • Portable dvd-speler. 
  • Telefoon!
forsatanssake.tumblr.com

















Toilettas
Ook mijn toilettas moet natuurlijk mee, met de nodige producten.
  • Borstel.
  • Kam.
  • Schuifspeldjes.
  • Lenzen + vloeistof.
  • Parfum
  • Dag-en nachtcrème
  • Douchegel
  • Deo
  • Shampoo
  • Tandpasta
  • Tandenborstel
  • Reinigingsmelk
  • Make-up remover
  • Spiegeltje.
  • Sieraden.
  • Wattenschijfjes.
  • Scheermesjes.
  • Nagellak & remover
Make-up
Ik neem echt alleen het hoognodige mee, want op vakantie draag ik veel minder make-up.
  • Nude palette.
  • Mascara.
  • Eyeliner.
  • Foundation.
  • Oogschaduw basis.
Kleding
  • Korte broeken.
  • Lange broeken (2). Tja, je weet het maar nooit in Nederland.
  • Korte mouwen shirts.
  • Topjes.
  • Bikini + broekje
  • Jurkjes
  • Dichte schoenen.
  • Ondergoed.
  • Pyjama.
  • Slippers.
  • Sokken.
  • Trui.
  • Sportkleding.
Ontspanning.
  • Laptop
  • Sims
  • Boeken
  • Spellen
  • Tijdschriften.
  • Opladers.

Dit artikel was best wel lang, maar ik neem dan ook aardig wat mee op vakantie.
Wat neem jij altijd mee op vakantie?
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts