25 juli 2013

FIRST THINGS | TAG

Happy Birthday !"



Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?
Net zoals heel veel tieners: social media checken. 
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Ik ga niet naar de sportschool. Wel heb ik thuis een loopband waar ik af en toe op loop. Ik denk dat als ik naar de sportschool zou gaan ook gelijk naar de loopband zou lopen.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school? 
Gemakkelijke kleding aantrekken. Ik hou ervan om gelijk uit school een joggingsbroek aan te doen, lekker relaxt zitten en even wat lekkers drinken.
Eerste auto?
Ik heb nog geen auto.
Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Toen ik ongeveer vier jaar was, zat ik samen met mijn moeder in de auto en zijn we aangereden. Niks ernstigs alleen een paar deukjes in de auto. Zelf ben ik wel eens gevallen met mijn fiets en tegen een vriendin aangereden, maar verder nog nooit iets.
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was?
Net als veel jonge meisjes wilde ik vroeger juf worden. 
Eerste keus qua drinken?
Melk, haha.
Eerste keus dessert?
Ijs! En dan het liefst bolletjesijs :)!
Eerste liedje dat in je opkomt?
Endlessly van The Cab. ♥♥
Eerste grote aankoop?
Dat was mijn laptop!
Eerste baantje?
Een folderwijk.
Eerste keer vliegen?
Toen ik acht maanden was ben ik naar Barcelona gevlogen. Alleen daar kan ik me niks meer van herinneren. Daarna heb ik nooit meer gevlogen.

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts