15 juli 2013

Review Waterproof gel eyeliner van Max


Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit keer gaat het over de waterproof gel eyeliner van Max. Ik zag dit product in de Action en ik wilde het uitproberen. Ik ben over het algemeen niet zo goed met eyeliners, want het loopt bij mij heel snel uit. Mijn ogen tranen best veel, doordat ik lenzen heb. Toen ik zag dat ze waterproof eyeliner hadden moest ik die natuurlijk kopen!


De verpakking vond ik er gelijk leuk uitzien. De eyeliner en het kwastjes zitten ingepakt in plastic op een stukje karton. De eyeliner zit netjes afgedekt met een stukje folie. Als de folie is verwijderd ziet de eyeliner er netjes uit, zonder strepen en krassen.

 










Ik heb de eyeliner gelijk even geswatched op mijn hand en dit is het resultaat. Ik heb geprobeerd en zo dun mogelijk lijntje te maken.
  
Zo ziet de eyeliner eruit op mijn oog. Hier heb ik nog geen mascara op. De eyeliner trekt geen vloeiende lijn, wat wel jammer is. Je moet meerdere keren met het penseel in de eyeliner. Ik heb gemerkt dat ik een gewone eyeliner fijner vind werken, dan met zo'n penseel. Wel is deze eyeliner echt waterproof en dat had ik niet verwacht. Ik had een streep gemaakt op mijn hand en ben gaan douchen. Tijdens het douchen liep de eyeliner niet uit en bleef gewoon op zijn plaats zitten. Pas met hard schrobben ging het er een beetje af, maar het grootste gedeelte van de eyeliner bleef op mijn hand zitten. Pas met make-up remover ging het eraf.
 
Pluspunten:                                   Minpunten:
- Waterproof!                                - Meerdere keren in de eyeliner.
- Makkelijk aan te brengen.            - Geen vloeiend streepje.
- Goed gepigmenteerd.
 
Al met al denk ik dat ik deze eyeliner nog wel een keer zou kopen. En dan eigenlijk alleen om het feit dat hij zo goed waterproof is en makkelijk is aan te brengen. Ik ben best tevreden met mijn aankoop. Deze eyeliner is te koop bij de Action.
 
Welke eyeliner gebruiken jullie?
xxx
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts