29 augustus 2013

SYNEO 5 | REVIEW

Iedereen heeft er wel eens last van, zweten. De één wat meer als de ander, maar iedereen krijgt er wel mee te maken. Ikzelf zweet best wel veel. Het zweten is niet het grootste probleem, maar de geur die het met zich mee brengt. Zweetlucht is geen lekkere geur. Op aanraden van de dokter heb ik antitranspirant deo van syNeo gekocht. Dit is een product tégen zweten en de zweetgeur.

 


Het flesje ziet er simpel uit, maar is wel handig in gebruik. Je kan het gericht opspuiten, zodat je niet perongelijk verkeerd spuit. Het flesje is niet heel groot en bevat 30 ml. Het is ideaal om mee te nemen in je tas. Voor als je bijvoorbeeld ergens gaat logeren of op vakantie gaat. Het ideale aan dit product is dat je het maar eens in de 5 dagen op hoeft te spuiten.

'SyNeo 5 werkt door zijn speciale samenstelling tot en met 5 dagen tegen de onaangename zweetlucht. Naar gelang het huidtype kan syNeo 5 het zweten reduceren en u zo zeker beschermen tegen overmatige transpiratie. Allantoïne beschermt de huid tegen irritatie en de daarin aanwezige vochtinbrengende stoffen tegen uitdrogen. Dermatologisch getest.' 

SyNeo is geschikt voor oksels en voeten. Ik gebruik het voor mijn oksels en ik ben heel erg tevreden met dit product! Mijn zweetplekken zijn niet helemaal weg, maar ik kan wel zeggen dat ze minder zijn geworden. Én de geur! Je ruikt het bijna niet meer. SyNeo hoef je maar eens in de 5 dagen op te spuiten. Wel vind ik het fijn om ook nog gewonde deo te gebruiken, want dan voel ik me toch iets frisser.

SyNeo 5 kost €20,84 en is dus niet zo heel goedkoop. De prijs compenseert weer met de goede werking en dat het ongeveer 6 maanden meegaat. Dit product kan je gewoon kopen bij de drogist, apotheek of op internet. Hier kan je nog meer informatie vinden over syNeo 5.

Welke deo gebruik jij?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts