21 juni 2013

What's in my schoolbag?

Het schooljaar is alweer bijna voorbij. Sommige van jullie hebben al vakantie, maar ik moet nog een paar weekjes wachten. Ik laat jullie zien wat er dit schooljaar in mijn tas heeft gezeten. Veel plezier!


  1. Een borstel. Ik moet voor school best lang fietsen en dan is het wel handig om een borstel in je tas te hebben voor als je op school aankomt.
  2. Een agenda. Als je naar school gaat is het sowieso handig om een agenda in je tas te hebben.
  3. Deo. Ik heb deo echt altijd bij me.
  4. Mijn mobiel. Ik kan echt niet zonder mijn mobiel en heb hem altijd bij me.
  5. Etui. Op school is een etui heel handig voor pennen, een schaar enzo. Het is veel handiger om je eigen pennen te hebben, want dan hoef je niet de hele tijd om een pen te vragen.
  6. Mascara. Ik heb altijd mascara bij me! Het is het enige make-up product wat ik ook werkelijk overal mee naar toe neem.
  7. Oordopjes. Ik kan niet zonder muziek, maar ik ben heel goed in het vergeten van mijn oordopjes. Als we dan eindelijk een keer muziek mogen luisteren in de les baal ik enorm als ik ze niet bij me heb. Vandaar dat ik ze nu standaard in mijn tas heb zitten, kan ik ze ook niet vergeten.
  8. Sleutels/kluissleutel. Vroeger had ik mijn kluissleutel altijd aan mijn fietssleutel zitten en dan kwam het wel eens voor dat wanneer ik met de bus naar school ging ik mijn kluissleutel vergat mee te nemen, vandaar dat die altijd in mijn tas zit.
  9. Schoolboeken. Ik heb altijd schoolboeken in mijn tas zitten, wat ook wel handig is als je naar school gaat.
  10. En natuurlijk een portemonnee. Hij staat niet op de foto, maar ik heb hem echt altijd bij me!
Wat hebben jullie altijd in jullie schooltas zitten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts