21 juni 2013

Review SKIN FINISH Compact Powder Catrice


Poeder is eigenlijk wel een must voor als je foundation gebruikt. Door de poeder glimt je huid veel minder en het zorgt er dus voor dat je geen glimmende knikker bent. De Skin Finish Compact Powder van Catrice is een budgetproduct.




De poeder zit in een netjes doorzichtig doosje. Het product ziet er niet goedkoop uit en het doosje is stevig.
Je hebt de poeder in verschillende kleuren. Zelf heb ik 010 transparent, omdat ik een best lichte huid heb. Je hebt ook voor donkere huiden, wat handig bedacht is, zodat veel mensen het product kunnen gebruiken.






De poeder geeft een matte uitstraling, wat handig is voor als je foundation op hebt of een vette huid hebt. Je huid glanst minder en ziet er meer naturel uit.

Achterop het doosje staat:
Ultra-zijdezachte poeder met lichtreflecterende pigmenten voor de hele dag lang een gelijkmatige, gematteerd en stralende finish.

De poeder voelt inderdaad zacht aan.  Van de lichtreflecterende pigmenten merk ik niet zoveel. De poeder is fijn in gebruik en werkt. Ik heb zelf een normaal tot vette huid en ik vind het fijn in gebruik met mijn huid. De compact powder van Catrice is 3,99. De prijs valt dus heel erg mee. Ook gaat het product lang mee, maar na een aantal uren begint het wel weg te gaan. Als je een dag naar school gaat is het dus wel handig om de poeder mee naar school te nemen en halverwege de dag bij te werken. Ik denk wel dat ik het nog een keer ga kopen als het op is. In 1 doosje zit 10 gram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts