21 juni 2013

Inspiration Fruit


Afgelopen week heb ik de site weheartit ontdekt en ik ben er echt helemaal fan van. De site heeft zoveel foto's! Ik haal mijn inspiratie van deze site en deze post gaat speciaal over fruit inspiratie. Laat je inspireren en lees verder!



Ananas! Dit doet me zo denken aan het strand in Spanje.. ♥ Ananas is echt heerlijk!
Ik ben verslaafd aan smooties! Heerlijk die vruchten smooties. Het kost soms wel even om het te maken, maar dan heb je ook wat. ♥

Aardbeien ♥. Een lekkerder soort fruit ken ik niet. Jammer dat je het alleen in de zomer kan kopen en dat het zo duur is. Heerlijk.








Yoghurt, fruit, sla en kip. Heerlijk. De noten lijken me niet zo lekker, maar voor de rest kan je me echt wakker maken!









Dit waren de inspiratie plaatjes voor vandaag. Ik ben zo blij dat fruit gezond is! Heerlijk. Ik ga nu lekker een smootie maken en daarna weer verder met mijn huiswerk, want dat moet ook gebeuren.. :/

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts