20 juni 2013

25 vragen Tag

Heej. Ik zag deze tag al een aantal keer voorbij komen en het leek me leuk om hem ook in te vullen. Veel plezier met lezen! 

1. Heb je huisdieren?
Ik heb 2 lieve kittens, Coco en Chanel.
2. Noem drie dingen die bij je in de buurt zijn?
Ik zit op mijn bed met mijn laptop en een beker melk.
3. Wat voor weer is het op dit moment?
Het is warm en benauwd.
4. Heb je een rijbewijs? Zo ja, heb je al eens een botsing gehad?
Nee.
5. Hoe laat ben je vanochtend opgestaan?
Mijn wekker ging om 9.00u.
6.Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Een uurtje geleden.
7. Welke film heb je voor het laatst gekeken?
Safe Haven.
8. Wat stond er in je laatste sms?
Ik heb gisteren een sms gehad van Nelly.com: Summersale op Nelly.com is begonnen!
9. Welke beltoon heb je?
Numb - Usher
10. Ben je ooit wel eens in het buitenland geweest?
Jaa :)
11. Hou je van sushi?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vreselijk vind smaken.
12. Waar doe jij je boodschappen?
Ik woon nog bij mijn ouders en hoef dus zelf geen boodschappen te doen.
13.  Heb je ooit wel eens slaapmiddelen gebruikt?
Nog niet, waarschijnlijk krijg ik binnenkort melatonine, omdat ik heel slecht slaap de laatste tijd.
14. Heb je broers en zussen?
Een broertje van 13 jaar.
15. Heb je een laptop of een desktop computer?
Een laptop.
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Dan word ik 17 jaar.
17. Draag je een bril of lenzen?
Ik draag lenzen.
18. Verf je je haar?
Ik heb 1x high lights in mijn haar laten zetten.
19. Wat zijn je plannen voor vandaag?
Leren voor de toetsweek.
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Gisteren, om het laten inslapen van mijn lieve katje :'(
21. Wat is je favoriete Pizza?
Hawai!
22. Heb je liever hamburgers of cheeseburgers?
Ik heb liever een hamburger.
23. Wanneer had je voor het laatst een ‘all-nighter’?
Nog nooit gehad.
24. Welke kleur ogen heb je?
Blauw.
25. Proef jij het verschil tussen Coca Cola en Pepsi?
Ik drink bijna nooit cola en het verschil proef ik ook echt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts