30 juni 2014

REVIEW: VEET ONTHARINGSCRÈME



Als het gaat om het scheren van mijn benen, doe ik het het liefst zo makkelijk mogelijk. Met scheermesjes vergeet je nog wel eens een stukje of je haalt je been er mee open. Ook je haren epileren is niet altijd even pijnloos, vandaar dat ik het liefste ga voor ontharingscrème. Vandaag test ik de Veet ontharingscrème.

 
De crème zit in een tubevormige verpakking. In het doosje zit ook een plastic spateltje. Hiermee kan je de crème en de haren van je benen halen als de crème is ingewerkt. 

 
De ingrediëntenlijst en de gebruiksaanwijzing. 


              Voor het scheren                                                          Tijdens het scheren

3 minuten na de crème aangebracht te hebben, kan je de crème van je huid verwijderen met het spateltje.

Na het scheren heb ik mijn huid nog even afgespoeld en echt alle haartjes zijn weg! Deze crème is echt een aanrader. Officieel is deze crème voor je oksels en je bikini-lijn, maar voor je benen is hij ook prima te gebruiken. Ik heb hem niet gebruikt op mijn oksels, dus ik weet niet of hij daar ook goed werkt, maar op je benen werkt hij prima.

De Veet ontharingscrème is voor €3,25 te koop bij de Action

Hoe scheer jij je benen?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts