1 juni 2014

#FOTD 31-5-2014

Hoi allemaal! Het is alweer een tijd geleden dat ik iets heb geplaatst. Dit kwam voornamelijk door  school en de examens. Nu dat eindelijk achter de rug is, vond ik het tijd voor een Face Of The Day.  Normaal ben ik meer in voor natuurlijke tinten, maar vandaag heb ik de kleur roze weer herontdekt.

Basis:
- Prime and Fine basis van Catrice 
- CC Cream van Maxfactor in de kleur 40 fair

Ogen:
- Roze kleuren uit het 88 Palette
- Get the BIG lashes mascara van Essence op mijn bovenwimpers
- MAX mascara op mijn onderwimpers

Wenkbrauwen:
- Catrice Eyebrouw Set

Wangen:
- Color Wheel face powder van NYC
- Oogschaduw in de kleur 02-pêche van Yves Rocher als high lighte

Lippen:
- Zelfgemaakte lipstick met waskrijtjes

Met welke kleuren maak jij het liefste een look?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts