4 juni 2014

AT THE MOMENT

Tumblr bron
Een kwartiertje geleden werd ik wakker en ik bedacht dat ik nog helemaal geen artikel had geschreven voor vandaag. Ik schaam me! Haha. En dat terwijl ik als doel had om elke dag een artikel te plaatsen. Vandaar dat ik nu even snel een artikel typ vanuit mijn bed.
  
    Vandaag is een rustige dag. Zo ga ik lekker een kopje thee zetten en ontbijt klaarmaken.Verder ga
ik straks even lekker naar de winkel voor chocola en marshmallows, omdat ik straks wat lekkers wil klaarmaken. Vanmiddag ga ik lekker rustig aandoen en een paar afleveringen Glee en Twisted kijken denk ik. En misschien nog wat theorie leren. 

 
Morgen begin ik de dag met mijn eerste officiële rijles! :) Ik heb al wel een proefles gehad, maar morgen is de eerste officiële les. Rijden vind ik zo leuk! Verder heb ik morgen eigenlijk niet zoveel te doen, behalve dan het sorteren van de post. Ik ben nog steeds lekker aan het genieten van de "vakantie", die ik eigenlijk pas officieel heb als ik de uitslag heb gehoord. Volgende week donderdag!, Spannend. Voor nu nog even lekker relaxen en me vooral niet te veel zorgen maken, want aan die gemaakte examens kan ik toch niks meer doen.

    Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts