2 juni 2014

DOELEN JUNI

Een nieuwe maand betekent vaak ook weer nieuwe doelen. Deze maand heb ik besloten de doelen met jullie te delen. Dit omdat ik het idee heb dat wanneer ik de doelen deel, de doelen meer kans hebben om te lukken. Als ik het niet deel weet niemand van de doelen en is het ook niet erg als doelen helemaal niet gebeuren.

- Heel de maand juni elke dag een artikel plaatsen
Dit is gelijk het allergrootste doel. Elke dag een artikel plaatsen.  Dit doel is ook de grootste reden waarom ik het in een artikel wil vermelden. Nu ik het verteld heb, is het lastiger voor mij om een dag geen artikel te plaatsen. Dit doel is ook puur alleen voor mezelf. Ik wil gewoon een keer elke dag iets plaatsen en niet omdat ik na deze maand voor altijd elke dag iets plaats.

- Elke dag sporten
De laatste tijd sport ik al veel meer, maar ik wil mezelf uitdagen het elke dag te gaan doen. De ene dag ga ik hardlopen en de andere dag doe ik blogilates om het wat af te wisselen. 

- Mijn make-up er elke dag afhalen
Dit schiet er bij mij nog weleens in. Ik hou er niet van te gaan slapen met make-up op, maar het komt nogal eens voor dat ik gewoon te lui ben om het af te halen en dan de volgende ochtend wakker wordt met zwarte strepen op mijn gezicht.

- Kamer opruimen + herindelen
Mijn kamer is nodig toe aan een grondige opruimbeurt.  Naast het opruimen wil ik mijn kamer weer herindelen. Eigenlijk doe ik ongeveer elke drie maanden aan het herindelen van mijn kamer. Meestal houdt dat in dat ik mijn bed verplaats. Ik vind het gewoon heel leuk om alles te herindelen.

Wat zijn jou doelen voor juni?

Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts