2 juli 2014

TAG: VAN 10 TOT 1


Ik vond dat het weer eens tijd was voor een tag. Ik heb gezocht op het internet en kwam uit bij deze tag. De "van 10 tot 1" tag.

10 dingen over mezelf
Ik ben geboren op 9 januari 1997 en ben dus 17 jaar
Mijn kamer is (bijna) altijd rommelig
Ik ben gek op dieren
Het liefst zit ik de hele dag in bed om series te kijken
Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan
Mijn lievelingskleur is geel
Het liefst loop ik de hele dag in een joggingbroek
Ik ben goed in dingen uitstellen
Ik ben 100% Nederlands
Ik vind het leuk om uit eten te gaan




9 dingen die ik leuk vind
Zonnige dagen
Feestjes
Knuffelen met mijn katten
Dagjes weggaan met familie / vrienden
Verse sneeuw
Wokken
Reizen
Het strand
Ontbijtjes op bed


8 dingen die ik niet leuk vind
Regenachtige dagen / onweer
De rommel in mijn kamer
In de file staan (met de bus)
Hoofdpijn
Het feit dat ik altijd alles uitstel
Sloom internet
Lege batterijgen
Nachtmerries

7 plaatsen waar ik graag kom
♥ Thuis
♥ Restaurantjes
♥ Rotterdam
♥ Bij vriendinnen
♥ Een camping
♥ Het strand
♥ Amsterdam

6 manieren om mijn hart te winnen
Lief zijn
Beleefd zijn
Neem me mee naar een leuke plek
Houden van dieren
Eerlijk zijn tegen mij
Iemand waar je mee kan lachen

5 plaatsen waar ik nog heen wil
Sydney
New York
Venice
Jamaica 
Hawaï

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Mijn familie
Mijn katten
Mijn vrienden
God

3 van mijn lievelingsliedjes
Nightingale - Demi Lovato
♥ The last day on earth - Kate Miller-Heidke
A sky full of stars - Coldplay

2 wensen
♥ Een gezinnetje stichten
Gezond oud worden

1 laatste woord
♥ Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts