18 juli 2014

TO MUCH INFORMATION | TAG


Deze tag gaat al een tijdje rond in bloggerland en ik had ook wel zin om een paar vragen te beantwoorden


1. Wat draag je? 
Een bikinibroekje van de Forever21 en een bikini van de Hunkermöller. 
 
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
De meeste break-ups zijn wel vervelend toch?!

4. Hoe lang ben je?
Ongeveer 1.70

5. Hoeveel weeg je?
Rond de 75 kg.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Ook niet, wel heb ik gaatjes in mijn oren

8. OTP?
Uhm..?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Marley & Jake uit Glee.
10. Wat is je favoriete serie?
Orange is the new black & Breaking bad.

11. Wat is je favoriete band?
Ik heb niet echt een favoriete band.

12. Wat mis je?
De leuke momenten van de middelbare school.

13. Wat is je favoriete liedje?
Momenteel is het Home van Dotan

14. Hoe oud ben je?
17 jaar.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Grappig, lief en goed om kunnen gaan met mensen.

17. Wat is je favoriete quote?
If you can dream it, you can do it! ~ Walt Disney
18. Wie is je favoriete acteur?
Is het heel erg dat ik dat niet weet..? Haha.

19. Wat is je favoriete kleur?
Geel.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Het ligt aan mijn stemming, maar ik hou van allebei. 

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer.

22. Hoe lang douche je?
Ongeveer 10 minuutjes.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ongeveer drie kwartier.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet.

25. Wat is een turn-on?
Als hij een leuke lach heeft.

26. Wat vind je een afknapper?
Als hij té claimerig is.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik had een blog en ik vond dat daar een Youtube-kanaal bij hoorde.

28. Heb je angsten?
Ik heb claustrofobie. 

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Het feit dat ik nu echt van de middelbare school af ben.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren tegen mijn vriendin.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Gewoon mijn naam.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Samensmelting van de Divergent-serie.
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Breaking bad.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met een vriendin van me.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Ze is mijn vriendin.

36. Wat is je favoriete eten?
Pasta.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar Amerika!

38. De laatste plaats waar je was?
In mijn tuin

39. Heb je een crush?
Nope.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteren.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik heb geen idee..

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur & zoet, ik vind het allebei zo lekker! In ieder geval geen bitter!

43. Welke instrumenten speel je?
Ik heb dwarsfluit gespeeld..

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn nieuwe oorbellen van de V&D.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik denk korfbal, ergens in groep 8, haha.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Home van Dotan

47. Wat is je favoriete openingszin?
IK heb niet echt een favoriete, sws hou ik niet zo van die openingszinnen.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
...

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vanmiddag in de zon.
 
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem ook wil doen!
 
Kus, Lisanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts