16 augustus 2014

TERUG VAN VAKANTIE


 


Ik ben weer terug van mijn vakantie in Spanje! Afgelopen donderdagochtend rond 6 uur zijn we aangekomen. We hebben 22 uur in de auto gezeten. Ik ben pas een paar dagen thuis, maar ik mis Spanje al behoorlijk! Hierboven zie je een foto van Font Magica in Barcelona.


 De eerste helft van mijn vakantie was een vriendin mee en hebben we vooral veel bij de tent, op het strand en bij het zwembad gezeten. De laatste helft van de vakantie heb ik nog wat leuke dingen met mijn ouders gedaan. Zo ben ik een dagje naar Barcelona gegaan en heb ik een boottochtje naar Cadaques gemaakt.

Al met al heb ik een hele leuke vakantie gehad en ga ik Spanje vreselijk missen. En dan vooral de zon en het strand. 

Ben jij op vakantie geweest?

Kus, Lisanne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts