5 november 2013

MAX FACTOR CC CREAM | REVIEW


CC cream is eigenlijk het "zusje" van de BB cream. CC cream staat voor Colour Correcting Cream. CC cream verzorgt en denkt je huid. Ook zit in CC cream, net als in BB cream UV protectie, waardoor je huid beschermt is tegen de zon. Over CC cream's zijn verschillende meningen. De één vind het helemaal geweldig en de ander gebruikt het liever niet. In dit artikel vertel ik, wat ik vind van de CC cream van Max Factor.


De CC cream van Max Factor was een van de weinige CC cream's waar ik goede reviews over gelezen heb. Over het algemeen waren de CC cream's té oranje, of ze dekten niet goed. In review stond dat deze goed dekte én niet oranje was. Ik was meteen benieuwd. Toch heeft het nog een tijdje geduurd voordat ik deze cream gekocht heb, omdat ik er toch niet zo zeker over was. Nu ben ik toch heel blij dat ik deze CC cream gekocht heb.
Er zijn 3 verschillende kleuren:
- 40 fair
- 50 natural
- 74 tanned

De cream komt uit een tutje, wat makkelijk en hygiënisch is.
Achterop staat een lijst met ingrediënten.

De CC cream dekt goed en heeft een matte finish. 

Op de eerste foto kan je zien dat mijn gezicht nogal rood was en een aantal oneffenheden had. Op foto 2 is de roodheid zo goed als verdwenen. De CC cream lijkt hier een beetje oranje, maar dat komt door de lichtval. Foto 4 is na 3 uur en foto 5 is na 6 uur. Zoals je kan zien blijft de CC cream redelijk goed zitten, alleen op de laatste foto zie je weer wat roodheid terugkomen.

Ik vind de dekking echt fijn, iets wat ik niet had verwacht bij een CC cream. De finish is mooi, niet te glimmend, maar ook niet te mat. De CC Cream heeft een goede substantie, niet te vloeibaar, maar wel makkelijk uit te smeren. Met de CC Cream ben ik heel erg blij. 

De CC Cream is te koop voor €13,99

Wat vind jij van CC Cream's?
Kus, Lisanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts