1 november 2013

HELLO NOVEMBER

Het is weer zover; het is november. Wauw, wat gaat de tijd hard zeg. Het lijkt nog niet zo lang geleden dat ik op vakantie was, maar dat is toch al weer drie maanden geleden. November is normaal niet een van mijn favoriete maanden, het wordt koud... heel koud. Dat betekend dat het bij ons op school of té warm is, of té koud. Volgens mij zijn ze niet zo goed in het regelen van de temperatuur. Waar ik wel veel zin in heb zijn de bekers warme chocomelk voor een hout kachel en dan lekker relaxkleding aan :). Heerlijk, van die avonden.

November wordt wel een hele drukke maand voor mij. Ik zit in mijn examenjaar en dat betekend; leren, leren en leren. Voordat het kerstvakantie is, moet ik mijn profielwerkstuk nog afmaken en een mondelinge opdracht voor Nederlands doen. Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het mondelingen. Brrr, vreselijk. Na de kerstvakantie wordt het alleen nog maar drukker, dus ik kan er beter nu nog maar even van genieten, dat ik af en toe nog lekker kan relaxen, want na de kerstvakantie gaat dat niet meer.

Wat vinden jullie van november?
Xxx Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts