13 november 2013

50 FACTS ABOUT ME | TAG


Deze tag ging een tijdje geleden rond en ik had er eigenlijk nog geen tijd voor genomen om hem in te vullen. In deze tag vertel je 50 feitjes over jezelf. Het heeft me nog best wel veel moeite gekost om zoveel feitjes op te noemen over mezelf, maar uiteindelijk is het toch gelukt en hier zijn ze dan:

1. Vroeger speelde ik met vriendinnen altijd Totally Spies. 
2. Ik hou van baby's en ik kan uren naar ze kijken.
3. In groep 8 wilde ik dierenverzorger worden, haha. Nu wil ik het liefst iets gaan doen met mensen en ga ik verpleegkunde studeren. 
4. Ik koop te vaak nutteloze dingen.

5. Mijn lievelingskleur staat eigenlijk niet vast, maar op dit moment vind ik de kleuren hierboven echt heel mooi. ^^ 
6. Ik heb een Sims-verslaving gehad en soms komt de verslaving weer terug. Als ik eenmaal aan het spelen ben en ik zit echt middenin het spel, kan ik er niet meer mee stoppen. 
7. Ik heb geen hakken. 
Кошки, коты и котята | via Facebook
8. Mijn lievelingsdier is een kat. Ik heb echt niks tegen honden, maar katten vind ik toch wat leuker. 
9. Ik eet mijn ei altijd met suiker in plaats van zout. Het is echt héérlijk!
10. Vroeger vond ik school heel leuk, maar sinds dat ik op de middelbare zit is dat wel een beetje weg. 
11. Toen mijn kat was ingeslapen en ik hoorde dat, moest ik keihard huilen. 
12. Ik maak mezelf altijd veel te druk over dingen die kunnen gebeuren. 99% van de tijd gebeuren ze toch niet. 
13. Ik haat het als mensen hun muziek te hard hebben staan in de bus.
14. Ik heb een hekel aan insecten.
15. In groep 7 heb ik een keer mijn pols gebroken. De huisarts zei toen dat hij was gekneusd. In het ziekenhuis bleek dat hij zwaar gebroken was. 
16. Zonder deken over me heen kan ik niet slapen. Zelfs als er maar één stukje van mijn hand buiten de deken ligt, kan ik al niet slapen.
17. Ik slaap nog met een knuffel. 
18. Met eten bewaar ik altijd het lekkerste tot het laatst.
Tumblr
19. Ik ben heel rommelig. 
20. Je moet me niet storen als ik net een half uur wakker ben, daar word ik echt heel sacherijnig van. 
21. Ik ben heel snel afgeleid.
22. Als ik me slecht voel, luister ik altijd droevige liedjes.
23. Ik ben heel goed in geld uitgeven. 
24. Vroeger had ik een Playmobil-huis en ik speelde er altijd mee. Soms speel ik zelfs nog met Playmobil. 
25. Ik hou van baby dieren. ♥ 
26. Op 9 januari 2014 word ik 17.
27. Ik ben heel erg onhandig. 
28. Ik kan niet uitslapen, mijn record is tot iets van half 11. 
29. Ik slaap altijd heel licht. 
Christmas
30. Kerst is mijn favoriete tijd van het jaar.
31. Ik hou van de sneeuw.
32. Ik huil heel snel bij films. 
33. Ik hou ervan om alleen te zijn. 
...and that's who i am.
34. Ik praat in mezelf. 
35. Ooit wil ik nog een keer naar Amerika. 
36. Ik ben nog nooit op ski-vakantie geweest. 
37. Ik ben christelijk. 
This is beautiful <3
38. Ik hou van bruidsjurken. 
39. Iets waar ik echt heel goed in ben is uitstellen. Met deze eigenschap ben ik niet zo heel blij en daardoor doe ik alles op het laatste moment. 
40. Ik heb nog nooit een dierbare verloren en ben dus ook nog nooit op een begrafenis geweest. 
41. Ik ben 169 centimeter. 
42. Ik heb vijf jaar op korfbal gezeten. 
43. Ik doe nu 5 havo en doe dit jaar dus examen. 
44. Ik heb een melk verslaving.
;)
45. Ik hou ervan om alleen thuis te zijn. 
46. Ik ben heel snel ergens verslaafd aan. 
47. Mijn lievelingsserie is Glee.
48. Elke dag moet ik 20 km fietsen om op school te komen. Elke dag fiets ik dus 2,5 - 3 uur. Behalve in het weekend natuurlijk.
49. Ik heb 3 jaar op vwo gezeten, daarna ben ik naar havo gegaan. 
50. Vroeger logeerde ik elk weekend bij mijn opa en oma. 

Dit waren 50 feitjes over mij. 

Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts