3 januari 2014

MIJN LUSH AANKOOPJES

Het is weer sale bij Lush. Elk jaar na de kerst is er sale bij Lush. Alle kerstproducten en ook een aantal andere producten hebben dan 50% korting. Dit kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. 27 december ben ik daarom ook gelijk naar Lush gegaan. Ik heb minder gekocht dan wat ik had verwacht, maar ik ben er niet minder blij mee. 


Christmas Eve
Maak je klaar voor een groot evenement! Week in bad en ontspan in de bergen van bellen. Met een vleugje sensuele jasmijngeur op je lichaam. 
van €5,95 voor €2,98
 Father Christmas 
Deze vriend verspreidt in je badkamer een heerlijke geur van mandarijn, bergamot en sinaasappelbloesem. Iets wat je echt kunt gebruiken als buiten de wind om het huis giert!
 van €5,95 voor €2,98
 Bombardino 
Ga lekker zitten en relax. Met huidverzachtende cacaoboter en Siciliaanse citroen olie.
van €3,95 voor €1,98
Snowcake
Een romige zeep met de geur van marsepein. Om van te watertanden!
ongeveer 208 gram van €12,85 voor €6,43
100 gram is van €5,95 voor €2,98

Ga jij nog iets kopen bij de Lush-sale?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts