15 januari 2014

HOE FAKE BEN JIJ? | TAG

9b9b104e8e23976882482ed1fd32c121
Hoe nep ben ik eigenlijk? Lees het hier:


Heb je ooit cosmetische chirurgie gedaan?
Nee en ik ben ook van plan om het nooit te doen. Ik ben ook niet van de grote borsten en de dikke lippen.

Gebruik je valse wimpers?
Nee, mijn wimpers zijn van zichzelf al best lang en ik vind het doodeng om ze op te plakken.

Draag je extensions?
Nee, extensions vind ik echt niet mooi.

Gebruik je elke dag make-up?
Niet elke dag, maar wel bijna elke dag. Als ik wegga heb ik altijd make-up op, maar als ik een dagje thuis ben, heb ik het liefste niks op.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Als ik iets zou hebben wat levensbedreigend is of iets waar ik echt heel veel last van heb, zou ik het misschien nog overwegen. Als het gaat om borstvergroting of iets dergelijks, dan zou ik er geen seconde over nadenken en gelijk nee zeggen.

Kun jij zonder make-up?
Ja, ik kan wel zonder make-up. Toch heb ik liever wel make-up op, dan voel ik me zekerder. Vooral omdat ik van mezelf blonde wimpers heb en als ik dan mascara op doe, lijken mijn ogen een stuk groter.

Draag je nep nagels?
Nee, ik heb ze wel eens gedragen, maar het is niks voor mij. Ik kan er totaal niet mee omgaan en na een uur liggen de meeste er al weer af. 

Verf je je haren?
Ik heb een keer highlights in mijn haar gehad, maar verder niks. Ik heb er wel eens over gedacht om mijn haar een andere kleur te verven, maar ik ben er voorlopig nog niet aan toe.

Ga je onder de zonnebank?
Nee, onder de zonnebank gaan is heel slecht voor je huid, ik ga liever in de zon liggen.

Gebruik je zelfbruiner?
Nog nooit gebruikt, maar ik wil het wel een keer gebruiken. Gewoon om uit te proberen hoe bruin ik daar dan van word.

Heb je tattoo's?'
Nee en ik ben er zeker van dat ik er ook nooit eentje ga nemen.

Heb je een piercing?
Ik heb oorbellen en verder niks.

Het valt eigenlijk wel mee hoe fake ik ben.

Hoe fake ben jij?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts