28 december 2013

GIFTS CHRISTMAS 2013

Blog de DesBellesCitations - DesBellesCitations : Chaque jours, des nouvelles citations...♥ - Skyrock.comEen paar dagen geleden was het dan eindelijk zover: kerst! Kerst is iets waar ik al een lange tijd naar uit keek en ik was heel erg blij toen het eindelijk zover was. Jammer dat het al weer zo snel is afgelopen, maar die kerstliedjes begon ik toch wel een beetje zat te worden. Vroeger deden we met sinterklaas altijd cadeautjes kopen, maar tegenwoordig doen we dat met kerst. Afgelopen dinsdag hebben we kerst gevierd met het gezin en heb ik een paar cadeautjes gekregen.


 Als eerste heb ik een krultang gehad. Ik had nog geen krultang in huis en zelfs nog nooit eentje gebruikt. Hier was ik natuurlijk heel erg blij mee. Mijn eerste krultang! Hier komt binnenkort ook een review van online. Ik ben heel erg tevreden over deze krultang.

Als tweede heb ik pantoffels gehad. Deze wilde ik echt al heel lang, omdat ze er zo leuk uitzien en lekker zitten. Nu heb ik ze eindelijk gehad en ze zitten heerlijk!

Verder heb ik nog een cadeaukaart van The Sting gehad. In totaal staat er 40 euro op. Hier kan ik wel een aantal broeken van kopen. Ik hou van de broeken van The Sting en was hier ook erg blij mee.

Als vierde heb ik nog lekkere Dr. Van der Hoog maskertjes gekregen. Altijd goed natuurlijk.

Als vijfde heb ik een airmiles kaart gehad. Altijd handig natuurlijk!

  
Verder heb ik nog een jaaragenda gehad. Dit is een "plan" agenda. Je kan hierin plannen per half uur. Heel erg handig i.v.m. huiswerk.

Wat hebben jullie gehad voor kerst?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts