5 oktober 2013

MIJN FAVORIETE NEDERLANDSE BEAUTYBLOGGERS



Eén van de eerste dingen die ik doe als ik op internet ga, is op zoek naar leuke artikelen op blogs. Het begint steeds meer een gewoonte te worden. Vroeger keek ik eigenlijk alleen nog maar filmpjes van beauty bloggers, maar tegenwoordig lees ik ook vaak hun blogs. In dit artikel laat ik mijn favoriete Nederlandse beauty bloggers zien.
Mijn persoonlijke favoriet blijft Mascha van Beautygloss. Mascha heeft een leuke persoonlijkheid, goede reviews en filmpjes waar je lang naar kan blijven kijken.


Veracamilla. Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger niks had met Vera, maar tegenwoordig ben ik helemaal weg van haar. Ze schrijft eerlijke en oprechte reviews.


Teske van Teskuh.nl hoort natuurlijk ook thuis in dit rijtje. Ik volg haar al een tijdje en ik moet zeggen dat ik haar steeds minder leuk begin te vinden. 


Ik vind Willemijn en Martine van Livelifegorgeous echt heel erg leuk! Ze hebben veel eerlijke filmpjes en de reviews zijn eerlijk en oprecht.


Serena van Beautylab. Serena heeft vaak leuke DIY's en echt geweldige zussen. 

Over Miss Lipgloss'
Cynthia van misslipgloss.nl. Cynthia is vrolijk en spontaan. Soms vind ik de artikelen wat minder, maar over het algemeen schrijft ze wel goed. 

Welke beautyblogger vind jij het beste?
xxx Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts