3 september 2013

BACK TO SCHOOL | EXAMENJAAR

Vandaag begint, na een vakantie van bijna twee maanden school weer. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel zin heb in de eerste dagen. Natuurlijk omdat je dan iedereen weer ziet enzo. Dit jaar wordt niet zomaar een jaar, maar een heel belangrijk jaar. Ik ga namelijk examen doen. Zenuwachtig dat ik nu al ben! Maar als ik dan bedenk hoe veel mensen er al examen hebben gedaan en zijn geslaagd, nemen de zenuwen een beetje af, maar weggaan doen ze niet. En het schooljaar is pas net begonnen. Ik kan het nog niet helemaal geloven dat ik nu in de 5de zit. Wat is de tijd snel gegaan. Dit is het belangrijkste jaar, samen met de 4de, van mijn hele schoolcarrière. Spannend! Ik zie echt heel veel op tegen mijn mondeling, pws en mijn muziekuitvoering. Een hele leuke gedachte is dat als dit schooljaar is afgelopen én ik mijn diploma heb, eindelijk kan doen en leren wat ik echt wil. Ik moet zeggen, dat de hoge school ook heel spannend lijkt, maar eerst dit schooljaar overleven, daarna zien we verder.



Dit is één van de liedjes waar ik tegenwoordig vaak naar luister.

Waar zie jij tegen op dit jaar?
Kus, Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Popular Posts